Dit is ons nieuwe logo!

Een huisstijl aanpassen doe je niet zomaar. Het vraagt om een zorgvuldige afweging van zaken. Hoe wil je jezelf presenteren? Welke waarden zijn belangrijk? Wat is onze visie? En hoe vertalen we dat in een logo en huisstijl? Voorwaar geen eenvoudige opgave. Confronterend ook, want je stelt jezelf de vraag wie je bent en wie je wil zijn.

Publicatiedatum

4 augustus 2020

.

Aansluiten

We kwamen uit op een aantal termen die voor ons belangrijk zijn. Fris. Modern. Kleurrijk. Dynamisch en in beweging. Bovendien willen we aansluiten bij de waarden ‘actief betrokken’, ‘bruisend’, ‘steeds beter’ en ‘betrouwbaar’. Dat zijn de waarden die we graag willen uitstralen en waar we als organisatie voor staan. En ja, als onze klant en partner mag u ons daarop aanspreken! 

Vertalen

Alles goed en wel, maar hoe vertaal je dat in een logo en huisstijl? Actief betrokken: dat zegt iets over beweging. De ringen in ons nieuwe logo omarmen elkaar en drukken zo betrokkenheid uit. De ringen die elkaar dragen, zorgen voor eenheid en betrouwbaarheid. De frisse kleuren zeggen iets over bruisen en energiek zijn. De opgaande lijnen ten slotte en de stip aan de horizon drukken uit dat we streven naar een steeds betere dienstverlening en een heldere blik. We zijn trots, zeker ook op onze klanten die we met raad en daad zo goed mogelijk van dienst zijn.

 Nieuwsgierig! 

Uiteraard zijn wij erg nieuwsgierig of onze boodschap goed overkomt. Laat het ons weten of informeer eens naar wat we voor u kunnen betekenen!